Acollida matinal

L'escola disposa d'un servei d'acollida matinal que amplia l'horari d'estada a l'escola dels infants.

L'escola ofereix la possibilitat d'acollir alumnes a partir de les 7:45 h del matí fins al moment del començament de les classes. Va dirigit a les famílies que necessiten que els seus fills estiguin al centre durant aquest període de temps.

Els alumnes que utilitzin el servei d'acollida de forma esporàdica, hauran d'adquirir a la secretaria de l'escola els talonaris dels tiquets d'acollida. Una vegada omplert el tiquet amb les dades de l'alumne, classe i dia d'utilització s'entregarà al personal de l'escola quan arribi a classe d'acollida.

Horaris i preus

• Acollida 7:45 h a 9:00 h: 45,28 €
  • Acollida 8:00 h a 9:00 h: 40,11 €
  • Acollida 8:30 h a 9:00 h: 24,06 €
  • Tiquet esporàdic: 3 €
  • Tiquet acollida llar d'infants de 15:00 h a 17:00 h: 5,5 € (Només alumnes que fan horari de llar de 9:00 h a 13:00 h)

No es pot realitzar la reserva d'acollida per telèfon, ni qualsevol modificació dels serveis contractats prèviament.