Extraescolars

Després del col•legi, els nens tenen l'oportunitat de passar el temps en companyia d'altres amics.

Amics diferents als de classe, mitjançant la pràctica d'algun esport, aprenent a tocar el seu instrument favorit, practicant patinatge, aprenent a fer receptes o jugant un partit de futbol. Les activitats extraescolars, a més d'evitar que el nen s'avorreixi a les tardes, suposaran un bon company per a la seva formació.

Les activitats a més de ser una font d'aportació de coneixements nous per al nen, deuen suposar un moment alegre i de diversió amb el qual anar amb ganes. Aprendre i jugar deuen anar de la mà en aquest tipus d'activitats.

Les millors activitats són aquelles que siguin un complement de la seva personalitat, que els ajudi a fomentar els seus punts forts com reforçar els febles. D'aquesta manera, si el nostre fill és alguna cosa tímid, li ajudaran les activitats que suposin relacionar-se amb altres de la seva edat que aquelles que són més individuals.

Per més informació podeu contarctar amb Marta Cortés, responsable de les activitats extraescolars: mcortes@escolajoan23.com

Activitats extraescolars 2023-24:

• Preinscripcions a: Judo; Psicojudo; Patinatge; Música; Taller d'Art; Futbol Sala
  • Preinscripcions a Anglès
  • Preinscripcions a Basquet
  • Preinscripcions a Bons Amics (preguntar a Secretaria de l'Escola)