1ª Olimpíada Escolar Joan XXIII

dimecres, 17 abril 2024

La setmana del 8 al 12 d'abril, s'han celebrat a l'escola, les primeres Olimpíades Escolars Joan XXIII organitzada per tots els alumnes, des d'I3 fins a Cicles Formatius i Batxillerat.

Seguint el Pla Estratègic del Centre, on un dels objectius és la promoció de l'Activitat Física, un dels grups de treball de docents de la nostra escola va organitzar aquesta activitat.

Dilluns van començar els alumnes de l'ESO i BAT, que van realitzar un Torneig d'Handbol i un de Voleibol. Tot el matí, el pati es va omplir amb la barreja de nois i noies de diferents cursos que van practicar dos esports que no tenen tanta visualització mediàtica, però que van fer gaudir a tots i totes per igual.

Dimarts van seguir els alumnes de Cicle Mitjà i Superior. Els nois i noies de 3r, van dur a terme una prova de Velocitat. Van fer diferents carreres classificatòries fins que van quedar els finalistes de les tres classes. Els de 4t, van fer Salt de Longitud, una prova que els va agradar molt i que vam veure salts ESPECTACULARS.

Cicle Superior, van fer Salt d'Alçada, que ho van fer els nens i nenes de 5è, on vam veure les capacitats de Salt d'alguns nens i nenes, i una Roda de Tenis Taula on els alumnes de 6è, van fer una sèrie de tres partides per parelles, jugant un tots contra tots.

Dimecres va ser el torn dels més grans de l'escola. Els de Cicles Formatius van crear un Torneig de Futbol Sala on van jugar a quatre pistes tot el matí i van gaudir de la diada esportiva.

Dijous va ser el torn dels GEGANTS a l'escola que van venir a jugar amb els nostres noiets i noietes d'Educació Infantil i Cicle Inicial.

I3, I4 i I5, van fer un circuit enorme on van haver d'afrontar moltes proves, van pujar i baixar per matalassos, van recórrer un camí marcat per cèrcols i cons, van passar per sota d'un llarguíssim túnel amb gran dificultat i repte pels petits.

Cicle Inicial va fer una tarda de relleus on es van barrejar les sis classes i van haver de reunir forces plegats per passar-se els testimonis i arribar a la meta entre tots amb relleus de fins a 5 persones.

I finalment divendres, va finalitzar la Diada amb un Cross Escolar, el Ir CROSS JOAN XXIII. Educació Infantil i Cicle Inicial van quedar-se l'escola fent un recorregut adaptat a cada etapa i curs, per fer un matí plegats de carreres d'una llarguíssima durada.

La resta de cursos, van anar a l'Anella Olímpica, per fer un recorregut més gran i amb diferents terres i escenaris. Cada etapa va recórrer el mateix tros amb més o menys voltes al circuit.

Una experiència en valors, esport i relació entre diferents cursos, classes i companys i companyes.

Tot un èxit!!!!