2a edició de la Taula Rodona amb exalumnes de l'Escola Joan XXIII

dimecres, 10 abril 2024

Aquesta activitat està orientada a l'alumnat de 4t d'ESO amb la finalitat que puguin conèixer de primera mà la trajectòria acadèmica i professional de companys que han estat alumnes del nostre centre i que actualment desenvolupen la seva carrera professional en diferents àmbits.

L’acte forma part del programa d'orientació que tenim fixat a l'escola amb alumnes d'aquesta etapa educativa. És un moment molt important per a les seves vides, on cal que comencin a plantejar-se com serà el seu futur personal i professional.

En aquesta ocasió els exalumnes convidats van ser Elena Ruiz, María Pérez, Alberto Varo, Estíbaliz Guzmán i Ana Romero, als quals volem agrair la seva excel·lent disposició i disponibilitat per participar en aquest acte.

Després d'una breu presentació per part del director de l'escola, es va dur a terme una estona de debat, moderat pel professor i exalumne Dani Casas.

Finalment es va obrir un torn de preguntes on els alumnes de 4t d'ESO van poder fer les consultes i mostrar les seves inquietuds respecte el que havien sentit.

L'activitat va ser molt ben acollida per l'alumnat perquè els va permetre conèixer persones que també van passar per aquest procés de decisió i que, amb la formació rebuda a l'Escola Joan XXIII, han pogut continuar la seva formació acadèmica amb èxit i assolir una excel·lent trajectòria professional.