Acte d'inauguració i benedicció de l'Aula-Oratori de l'escola

dimecres, 03 abril 2024

Des de fa una setmana, gràcies a l’esforç de l’equip de manteniment, hem recuperat l’Oratori de l’Escola: un espai per la pregària i la reflexió.

L'acte d'inauguració va comptar amb l'apreciada presència de mossèn Joan Àguila, Vicari General de la Pastoral de l'Arquebisbat de Tarragona, i mossèn Andrés Sima, capellà de l'escola i rector de la Parròquia de Bonavista, a qui es van unir diversos membres del professorat, de l'AMPA, de l'equip directiu i de la Fundació Sant Fructuós, per celebrar aquest important esdeveniment.

La cerimònia va començar amb una breu presentació del recorregut del projecte, on es van destacar i agrair els esforços i la col·laboració de tots els involucrats a fer realitat la creació d'aquest espai. L'equip de Pastoral va preparar una dinàmica en què els participants anotàvem que és per nosaltres una llar, i es va llegir el passatge de l'Evangeli en què Jesús li comunica a Zaqueu que anava a sopar amb ell a casa seva, que va comentar mossèn Joan Àguila fent referència a la importància d'aquest nou espai com a lloc de trobada i reflexió per a tota la comunitat escolar.

En concloure la reflexió, Mn. Joan i Mn. Andrés van beneir l'espai i a tots els presents i es va cantar la cançó: "Qué bonito es querer". Després de la cerimònia els assistents van gaudir de coca i cava.

La inauguració de l'Oratori com a lloc propi d'escola catòlica que som, representa un pas significatiu en el compromís amb el creixement espiritual dels alumnes i treballadors del centre.