Al mes de maig fem l'ofrena de flors a la Mare de Déu

dimarts, 21 maig 2024

Alumnes de Llar i Infantil de l’Escola Joan XXIII, reviuen la preciosa tradició, i canten a la Mare de Déu mentre li porten flors, ja que el mes de maig, és el mes de Maria.

Des de primeres hores del matí, els nens i nenes de la Llar i el nivell Infantil s'han reunit a l’entrada de l'escola, i entre rialles i cants han adornat els peus de la Mare de Déu amb les flors que han portat de casa, mentre li expressaven les seves peticions, agraïments i pregàries amb tot el seu afecte a la Mare de Déu.

Però l'activitat no acaba aquí. Com a part d'un gest de respecte cap a la natura i com a símbol de la vida que brota de la fe, les flors que han portat els nens i nenes, seran plantades a l’hort de l'escola. D'aquesta manera, s'espera que aquestes meravelloses flors, regalades amb tant amor, donin moltes més flors, recordant a tots els qui les vegin, la trobada de fe i alegria que va tenir lloc a l'Escola durant aquest dia i mes dedicat a la Mare de Déu i Mare nostra.