Campanya de recollida d'aliments - Nadal 2023

dimarts, 05 desembre 2023

L'Escola Joan XXIII col·labora un any més amb Càritas Tarragona i el menjador social de Bonavista  mitjançant una recollida d'aliments de primera necessitat.

L'Escola Joan XXIII s'ha sumat a l'acció solidària per la col·laboració amb el menjador social de Bonavista i Càritas, amb l'objectiu de recaptar aliments destinats a ajudar a les famílies més necessitades. El compromís dels alumnes i les seves famílies amb aquesta iniciativa ha estat significatiu, demostrant una vegada més la solidaritat envers les persones que més ho necessiten.

La solidaritat és un valor fonamental que l'escola promou i busca inculcar en els seus estudiants, i en el mes de desembre es tracta del valor que treballem especialment vinculat al lema de l’escola, en les tutories i a través de les activitats de l’Equip de Pastoral. Aquesta activitat ha representat una oportunitat per ensenyar als nostres alumnes la importància de la generositat, l’empatia, pensar en els més desfavorits, ja que al nostre barri moltes famílies no tenen ni el més bàsic per poder gaudir dignament de les festes nadalenques.

Des del 27 de novembre fins al 4 de desembre, l'escola ha dut a terme la recollida d'aliments. En diversos punts dels quatre edificis, els alumnes i les famílies van trobar cistelles i caixes on podien dipositar els aliments, els quals els professors posteriorment reunien en una sala fins al 4 de desembre, data en què van ser emmagatzemats i preparats per al lliurament. Els productes recollits, incloent-hi aliments i articles d'higiene personal, seran entregats al menjador social de Bonavista i Caritas de Tarragona, una entitat que proporciona assistència alimentària a persones i famílies en situació de vulnerabilitat.

Avui 5 de desembre els representants del menjador social han recollit les caixes amb els aliments, agraint profundament la participació i la col·laboració de tots els alumnes i famílies que han contribuït a aquesta recollida.

L'Escola Joan XXIII expressa la seva gratitud a tots els implicats en aquest gest solidari, destacant l'impacte positiu que aquesta acció té en la comunitat i agraint el compromís continu amb el suport als més necessitats.