Carnestoltes 2023

dilluns, 27 febrer 2023

Vau poder veure que vam fer per Carnaval?

La setmana passada totes les etapes de l'escola van viure a la seva manera un dia especial endolcit amb coca i xocolata que va preparar l'AMPA de l'escola, a més de la visita a totes les etapes de la comparsa Colors Fantasy, animant la festa i ensenyant la disfressa amb la qual anaven a participar en les rues que estaven per venir.

Des de la llar van fer una mega festa amb confeti, a primària i infantil es van fer diferents desfilades pel pati amb els barrets i els complements que havien creat a l'aula,  acompanyat d'un concurs de les millors disfresses, a la tarda vam fer unes màscares a classe i vam gaudir de les visites del Rei Carnestoltes i la Concubina durant el dia.

A secundària es va fer a les últimes hores del matí una festa al pati on es va fer una desfilada per escollir les millors disfresses, animada per música i balls dels nostres professors més animadors.

A més durant la setmana cada dia tenien una consigna diferent a complir, les consignes eren les següents:
  •  Dilluns: Un pentinat ben divertit et farà matinar i sortir del llit.
  •  Dimarts: Amb pijama vindràs i un fart de riure et faràs
  •  Dimecres: Posat al cap i súper bé t'ho passaràs
  •  Dijous: Quant més millor, a carnaval tot de color!
  •  Divendres: Per carnaval tot si val!

Ha estat una setmana molt engrescadora i estem molt contents de poder tindre moments amb docents i alumnes carregats de joia i diversió.