Celebració del Carnestoltes 2024

dijous, 15 febrer 2024

Durant la setmana del carnestoltes, els passadissos de l'Escola Joan XXIII s'han omplert de color, rialles i creativitat, amb activitats temàtiques que han fet de cada dia una experiència única.

La diversió va començar el dilluns, quan els estudiants van arribar amb la cara pintada de colors vibrants i dissenys creatius. El dimarts, l'ambient es va tornar més relaxat quan tots van venir a l'escola en pijama. El dimecres va ser el dia dels barrets i pentinats originals, i els passadissos es van convertir en una passarel·la amb una increïble varietat de complements pel cap de tots els estils i mides. El dijous, l'originalitat va ser la protagonista quan els alumnes van arribar amb peces al revés, desafiants les normes de la moda i causant rialles i sorpreses a cada racó de l'escola.

Finalment, el divendres va marcar el fi de la celebració amb la gran desfilada de disfresses amb temàtiques. Des de superherois fins a personatges de contes de fades, passant per criatures fantàstiques i celebritats, els estudiants van mostrar la seva imaginació i creativitat en cada disfressa.

D'altra banda, a l'etapa infantil i de llar van gaudir durant el matí de contes i a la tarda, quan va marxar la pluja, els més petits de la casa van poder sortir a la Rua de Carnaval pel barri de Bonavista, gràcies a l'inestimable ajut dels pares i mares que van col·laborar en l'elaboració de les disfresses, enguany petits pingüins. Tanmateix, l'AMPA de l'escola va repartir el tradicional esmorzar de carnaval als seus socis. La jornada va culminar amb una divertidíssima festa on la música i el ball van unir a alumnes i docents de tot infantil i primària.

Des dels nadons de la Llar fins als joves de formació professional, tots van contribuir a fer d'aquesta setmana una experiència memorable. La participació Intergeneracional va enriquir la celebració.