Els alumnes d'ESIT-FP visiten la Cambra de Comerç de Tarragona

divendres, 27 octubre 2023

Els alumnes de 1r de Comerç Internacional, han participat a la ponència de Javier Parrondo a la Cambra de Comerç de Tarragona.

Ens ha donat una nova visió dels moviments i canvis comercials que estan esdevenint a l’Àsia, en concret a la Xina, i el nou impuls de països com la Índia i els països de l’indo-pacífic. Posteriorment, Daniel Martín, Director de la Cambra de Comerç de Tarragona ens ha explicat les funcions i serveis que dóna la Cambra de Comerç com a servei de suport a les empreses interessades en el comerç internacional del territori.

Interessant conèixer el currículum de Javier Parrondo: diplomàtic de carrera, Ambaixada a Bangkok , responsable del Departament de Cooperació amb el Món Àrab i Àsia, Desenvolupament de la política de cooperació al desenvolupament espanyola al nord d’Àfrica, Pròxim Orient i Àsia. El nou director de Casa Àsia ha estat Cònsol Adjunt al Consolat General d’Espanya a Jerusalem, Representant d’Espanya davant les Nacions Unides, , i a les Ambaixades de Hanoi (Vietnam) i Kabul (Afganistan). A Madrid ha treballat en el gabinet del Secretari d’Estat d’Afers Exteriors per a Iberoamèrica, i a la Subdirecció General del Pròxim Orient.