Entrega del Premi Extraordinari de la Formació Professional 2023 a un alumne de L'Escola Joan XXIII

dilluns, 08 abril 2024

El passat dijous 4 d'abril va tenir lloc l'acte d'entrega dels Premis Extraordinaris de Formació Professional del curs 2022-2023. Aquest acte va tenir lloc a l'Auditori Conservatori del Liceu a Barcelona amb la presència de diferents autoritats del Departament d'Educació.

Aquests premis són un estímul per a l'alumnat i pretenen distingir l'especial aprofitament d'aquests alumnes que, gràcies a l'esforç, el rigor i la dedicació, han aconseguit uns resultats acadèmics excel·lents en finalitzar els seus ensenyamens professional. El premi s'atorga a la millor nota obtinguda en l'expedient acadèmic, i en cas d'empat es valoren formació complementària, activitats i projectes, idiomes i experiència laboral.

S'atorga un premi per a cada família professional. En aquesta ocasió l'escola ha tingut l'honor de tenir un alumne guardonat amb aquests premis. Ha estat l'alumne Rubén Vigil Oncala que va finalitzar el curs passat el Cicle Formatiu de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats a la nostra escola.

És un honor pel nostre centre educatiu poder disposar d'aquesta distinció i des d'aquí volem felicitar al Rubén per aquest premi, doncs suposa donar un valor molt important al seu esforç i dedicació durant el seu procés formatiu.

Així mateix també posa en valor la dedicació i l'esforç del professorat i del propi centre educatiu per tal d'oferir una formació acadèmica i personal de qualitat.