Escola Joan XXIII - Esit FP participa a la Fira Camins FP

dimarts, 18 abril 2023

L’ Escola Joan XXIII – Esit FP ha estat present durant la Fira amb un estand on s’han apropat joves i famílies per conèixer de primer mà l’oferta formativa dels Cicles Formatius del Centre.

El Recinte Firal del Palau de Congressos de Tarragona ha acollit durant els dies 26 i 27 d’abril la fira de formació professional Camins d’FP, la fira que mostra l’àmplia oferta de formació professional de les comarques de Tarragona.

Un total de 36 estands de centres educatius, entitats, empreses i institucions de Tarragona han promogut durant dos dies les diverses alternatives de formació professional i ocupacional existents al territori.

Aquesta exposició és un punt de trobada entre alumnes que cerquen estudis i centres educatius que ofereixen novetats en l’àmbit de la formació professional.