divendres, 31 març 2023

Els dies 30 i 31 de març l'Escola Joan XXIII-EsitFP ha assistit al Congreso Internacional de Formación Profesional: El futuro es presente,  celebrat al palau de congressos d'Ifema a Madrid.

Un esdeveniment on han participat, entre d'altres, la Ministra de Educación Profesional Pilar Alegría o la Secretaria general de la Formación Profesional del MEFP Clara Sanz.

L'objectiu del congrés ha estat tractar sobre el fort impuls i modernització de la formació professional: per a assentar una formació de qualitat que atregui a molts joves, industrialitzada i bolcada en la digitalització i la sostenibilitat; per a estar a l'altura del que avui dia es demanda. Per això s'han abordat i conegut en el congrés les millors pràctiques internacionals, a fi de tenir referents d'èxit als quals emular en els pròxims anys. Hem tingut ponents de màxim nivell nacionals i estrangers, i entre els congressistes es trobava una àmplia representació de la comunitat educativa, empreses, associacions, organitzacions sindicals i professionals de les entitats especialitzades així com institucions públiques del sector educatiu.