Estudiants de Batxillerat de l'Escola Joan XXlll explorant el món de la comunicació i la societat catalana

dijous, 16 novembre 2023

A través d'aquestes sortides educatives, els estudiants de l'Escola Joan XXlll han ampliat els seus horitzons, connectant els conceptes apresos a l'aula amb la realitat que els envolta.

Aquest passat dilluns 13 de novembre seus estudiants de primer de batxillerat han tingut una experiència molt enriquidora a Barcelona, amb una combinació de dues sortides educatives, els alumnes han explorat dues àrees crucials relacionades amb la seva formació.

Visita Impactant al Barcelona World Press Photo: Organitzada per l'assignatura de Comunicació Audiovisual van tenir l'oportunitat d'immersir-se en el món del periodisme visual amb una visita al Barcelona World Press Photo. Aquesta exposició destaca les imatges més destacades del periodisme internacional i ofereix una visió única de les diferents realitats del nostre planeta. Els alumnes van poder analitzar, reflexionar i comprendre la importància de la comunicació visual en l'actualitat.

Explorant les Problemàtiques Socials al Parlament de Catalunya: D'altra banda, des de l'assignatura de Problemàtiques Socials, els estudiants van tenir l'oportunitat d'aproximar-se de primera mà a les qüestions crucials que afecten la societat catalana. Amb una visita guiada al Parlament de Catalunya, van tenir l'oportunitat de conèixer les dinàmiques polítiques i les decisions que impacten directament la vida dels ciutadans. Aquesta experiència va oferir una perspectiva única sobre com les decisions polítiques poden abordar o contribuir a les problemàtiques socials de la regió.