Èxit del Primer Taller d'Art a la Llar d’Infants de l’Escola Joan XXIII: Una Jornada Creativa per tota la família

divendres, 19 gener 2024

Exitosa participació en l’esdeveniment que va comptar amb la presència de 25 famílies de la Llar d’infants en els 5 espais creatius preparats

La Llar d’Infants de l’escola Joan XXIII va ser testimoni d'una experiència única i plena de creativitat durant el primer taller d'art en família, organitzat per tal que pares, mares  i alumnes tinguessin l’oportunitat d’explorar i gaudir del fascinant món de l'art contemporani en un ambient cooperatiu.
Les activitats, que es van dur a terme a les instal·lacions de l'escola, van incloure:
●    Una visita a la galería interna on es van exhibir obres d'art seleccionades.
●    La emocionant creació de peces artístiques col·laboratives que van involucrar mares, pares, alumnes i docents.
●    La reproducció d'obres icòniques d'artistes com Marc Allante, Regina Giménez i Yayoi Kusama.
Aquest esdeveniment no només va permetre a les famílies explorar noves formes d'expressió artística amb els seus fills, sinó que també ajuda a implicar les famílies en el que fem a l’escola en el dia a dia, coneixent i valorant la vesant creativa dels seus fills.
Agraïm la participació entusiasta de tots els pares, alumnes i personal de l'Escola Joan 23 XXIII  Estem pensant en organitzar més esdeveniments oberts a les famílies per mostrat el actiu del nostre projecte pedagògic de la Llar.