Graduacions d'FP i Batxillerat 2024 de l'Escola Joan XXIII i Esit FP

dimecres, 05 juny 2024

En aquestes dues darreres setmanes s’han graduat 59 alumnes de Batxillerat; 115 de Grau superior i 53 alumnes de Grau Mitjà.

D’una banda el passat divendres 24 de maig, els nostres alumnes de 2n de batxillerat van fer l'acte de graduació. Va ser una celebració molt emotiva on van poder acomiadar-se d'aquesta etapa i del seu pas per l'escola acompanyats dels seus companys, professors i familiars.

A partir d'ara cadascun d'ells començarà el seu propi camí. Alguns d'ells cap a la Universitat, d'altres cap a cicles Formatius. Els animem a seguir formant-se i no perdre les ganes d'aprendre. Tant de bo ens retrobem d'aquí a uns anys i ens puguin dir que han aconseguit els objectius proposats.

Els desitgem molta sort i encerts a tots i a totes i els recordem que l'Escola Joan XXIII ha estat i serà sempre casa seva.

Tanmateix el passat 31 de maig vam celebrar la graduació dels tècnics/ques mitjans i tècnics/ques superiors en Manteniment Electromecànic, Gestió Administrativa, Administració i Finances, Màrqueting i Publicitat, Sistemes Electrotècnics i Automatitzats i Comerç Internacional, que aniran al mercat laboral o a continuar formant-se amb altres estudis.

Promoció Escola Joan XXIII | EsitFP 22/24, gràcies per haver estat part del nostre projecte, enhorabona per la vostra graduació. Aquest és l'inici del vostre camí que sens dubte us espera un futur ple d'oportunitats i somnis per complir. I no oblideu que aquí ens teniu, sempre, per donar-vos suport.