Guardó AVRIGA FVSCVS al Projecte Basket4all - Escola Joan XXIII

dimarts, 24 octubre 2023

Aquest premi promogut pel Consell Esportiu del Tarragonès, potencia la promoció de l'esport en edat escolar

El projecte "Basket 4all” de la nostra escola, que enguany ja compta amb 4 cursos de rodatge, en el context del XV Edició dels premis AVRIGA FVSCVS, ha rebut el passat divendres 6 d'octubre, el guardó al Millor programa, esdeveniment, activitat esportiva, iniciativa o incorporació de noves pràctiques esportives; per l'augment significatiu de practicants o per facilitar la reactivació esportiva, especialment dins l'àmbit de l'esport en edat escolar o de l'esport per a tothom.

El Consell Esportiu del Tarragonès, amb l'objectiu de fer un reconeixement del treball i la dedicació a la promoció de l'esport en edat escolar i al foment de l'esport i l'activitat física a la comarca que realitzen diàriament els municipis, els centres d'ensenyament, les entitats esportives del nostre àmbit, prioritzant no només la valoració dels resultats esportius, sinó també la feina que moltes vegades no gaudeix de la repercussió necessària i que, en definitiva, fa possible el desenvolupament de l'esport de base i per a tothom al Tarragonès, convoca la 15a convocatòria dels Premis Avriga Fvscvs.

Enhorabona equip!!