IV edició dels premis Relats a la Catedral de Tarragona

dimarts, 30 abril 2024

Eva Ruiz Ramírez, estudiant de 4t d'ESO B va ser guanyadora en el concurs "Relats a la Catedral de Tarragona",  en un emotiu esdeveniment de lliurament de premis.

Organitzat per l’Associació “Els Amics de la Catedral” en la seva quarta edició, el certamen té com a objectiu de conèixer i estimar la Catedral de Tarragona i impulsar l'ús literari del català i el castellà entre els estudiants. El concurs és dirigit a alumnes d'Educació Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, amb un límit d'edat de 18 anys, i busca fomentar la creativitat i habilitats literàries. La catedral de Tarragona, amb la seva rica història i significat cultural, ha de servir com a inspiració per als participants, ja que el requisit és que siguin narracions curtes inèdites sobre la catedral de Tarragona.

Eva Ruiz va destacar entre els participants demostrant un talent excepcional per la creació i redacció literària i la seva obra va ser elogiada pels jurats per la seva originalitat i qualitat literària.

A més, la nostra escola Joan XXIII va rebre reconeixement pel seu compromís amb el foment de l'escriptura i la difusió del patrimoni cultural regional.

Felicitacions a Eva Ruiz per aquest merescut premi i a tots els estudiants que van participar en el concurs! Que aquest èxit inspiri a continuar cultivant l'amor per l'escriptura i l'apreciació del nostre ric patrimoni cultural.