La Castanyada d'Escola Joan XXIII

divendres, 03 novembre 2023

La Castanyera visita i porta castanyes als alumnes de l’Escola,  des de la Llar d’Infants fins a l’ESO, de la mà de l’AMPA

El 31 d'octubre a l'escola es va celebrar la Castanyada com cada any amb la visita de la Castanyera, enguany sense el seu gat marrameu que no ha pogut venir aquest any, ha portat castanyes per tots els nostres alumnes i mestres.

Els alumnes de Primer i Segon Cicle d'Infantil disfressats de castanyeres i gat marrameu, de bon matí han acudit a la sala d'actes per gaudir d'un teatre i contes amb la castanyera. Més tard, en les classes, han pintat, dibuixat, cantat... tot relacionat amb la tradició de la celebració de la Festivitat de Tots Sants i la Castanyada. A la tarda, en tornar de casa, els nens i nenes van sortir al pati per acabar de gaudir la tarda amb ball, cançons i més castanyes.

Per la seva part, els alumnes de Primària van venir disfressats de diferents temàtiques, com ara la Castanyada i Halloween. Al matí van dur a terme diferents activitats en classe relacionades amb la castanyada i a la tarda, en retornar a classe, es van reunir al pati tots junt amb els alumnes d'ESO on van cantar i ballar finalitzant amb castanyes.