La pescadora de somnis

dilluns, 13 novembre 2023

Els alumnes d'I5 van al teatre a veure l'obra de teatre de La Pescadora de Somnis.

Aquesta setmana els alumnes d'I5 han anat d'excursió a l'Associació Professional De Teatre, per poder veure l'obra de teatre de la pescadora de somnis.
A les 9:00 els alumnes ja estaven neguitosos a la porta esperant per l'autobús que els portaria a la rambla de Tarragona on van esmorzar, jugar una estona i fins que va arribar el moment d'entrar al teatre.
Les excursions al teatre feia temps que no es feien i aquest any s'ha tornat a fer amb els alumnes d'Infantil, per tant, es tracta d'una activitat especial.

Una vegada finalitzada l'obra van tornar a l'escola on van treballar diversos aspectes relacionats amb el contingut de l'obra, per assegurar que tots haguessis comprès i gaudit de tot el que els podia oferir l'experiència de l'estada al teatre.

¿De que tracta l'obra de teatre?
El conte narra la història d'una noia, Hai, la pescadora de somnis Una obra sense guió però amb una bona selecció musical amb cançons originals. El conte de la pescadora de somnis narra a través de metàfores visuals i màgia, el navegar d'Hai i la seva tribu indígena per l'oceà de la imaginació.

Us deixem l'enllaç per si algú està interessat a saber més: HAI, LA PESCADORA DE SUEÑOS. TEASER NEW - YouTube