L'Escola Joan XXIII conclou el primer trimestre amb les celebracions nadalenques

dimecres, 20 desembre 2023

Tota la comunitat educativa desitgem que aquestes festivitats nadalenques estiguin plenes de joia i unió per a totes les famílies de l'Escola Joan XXIII!

En els moments previs a l'inici de les vacances de Nadal, en l'Escola Joan XXIII s’ha viscut una setmana emocionant plena d'activitats nadalenques que han unit els estudiants, pares i mestres en un esperit festiu, per celebrar el Naixement del Nen Jesús. Els alumnes, des de l'etapa de Llar fins al Batxillerat, han participat en diverses celebracions que han reforçat els llaços entre l'escola i les famílies, amb la col·laboració de l'Associació de Pares i Mares (AFA).

Les activitats nadalenques, que van des de festivals fins a visites i festes en les diferents etapes educatives, inclouen esdeveniments com:

• Festivals per etapes educatives al Centre Cívic: I3, I4 i I5.
  • Festes amb les famílies i el Tió a la Sala d'Actes: I2A, I2B.
  • Celebracions del Tió amb la col·laboració de l'AFA: I3, I4, I5.
  • Visites dels Patges Reials i el Tió a diferents etapes educatives amb col·laboració de l'AFA.
  • Participació en festivals de música a l'ESO i Batxillerat.
  • Activitats diverses a les aules per a tots els nivells.

Amb el tancament del trimestre, l'Escola Joan XXIII anima els estudiants a gaudir d'aquestes merescudes vacances, però també els recorda que l'aprenentatge és un viatge continu. És essencial dedicar temps a explorar, llegir i mantenir-se actius intel·lectualment per tornar el 2024 amb energies renovades i continuar recollint èxits acadèmics.