Nou mural participatiu

dijous, 05 octubre 2023

Fa pocs dies que va finalitzar la pintura del mural participatiu d'un dels murs perimetrals de l'escola, el que trobem com a continuació del carrer Catorze.

Aquest ha estat un projecte que vam iniciar el curs passat amb els diferents claustres de professors. Allà es va decidir quin seria l'eslògan de l'escola pels propers cursos. Després d'aquest procés participau es va decidir que aquest lema fos: "Caminem junts, caminem lluny", en al·lusió a la necessitat de treballar en equip per aconseguir els objectius que ens proposem. Tots sabem que treballar en equip vol dir fer-ho amb compromís, amb confiança, de forma coordinada i amb una bona comunicació. Això ens permetrà arribar lluny.

Un cop decidit quin seria l'eslògan es va encomanar el disseny del mural a l'il·lustrador Miki Pérez que també ha estat el coordinador de la pintura d'aquest mural. El Dia de les Famílies del passat curs 22-23 tots aquells membres de la comunitat educativa (alumnat, famílies, docents, etc.) que van volen, van poder deixar la seva empremta pintant una part d'aquesta paret. Posteriorment Miki Pérez i el seu equip han afegit la seva tasca professional, fins al resultat final que tots podem veure avui.

Ha quedat fantàstic!

Des de l'escola agraïm a tots aquells que heu aportat el vostre granet de sorra per millorar aquest espai.
Us mostrem algunes fotografies