Pau Farré Martínez, alumne de l'Escola Joan XXIII, premi al Treball de Recerca de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra

divendres, 24 maig 2024

El passat dijous 16 de maig, l'alumne de 2n de BAT, acompanyat pels seus pares i la Cap d'Estudis, d'ESO i Batxillerat, Mary Terrado, va recollir el Premi al Treball de Recerca convocat per la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

L'acte d'entrega del premi va tenir lloc al Campus de la Ciutadella que aquesta universitat té a Barcelona. Va recollir el premi de mans del degà de la facultat, el Sr. Walter Garcia-Fontes i el professor Davide Debortoli, membre del jurat d'aquest premi.

El treball realitzat per l'alumne de l'escola porta per títol: "Les entitats financeres, una nova realitat" i inclou una descripció detallada de l'entorn institucional de les entitats financeres, així com un estudi dels efectes que l'evolució del sistema bancari ha provocat sobre els propis empleats i sobre la població d'edat avançada, amb un estudi detallat de Caixa Tarragona.

A aquest premi s'han presentat 31 treballs d'estudiants de batxillerat de centres d'ensenyament secundari públics, privats i concertats de Catalunya.

L'objectiu d'aquest guardó és incentivar des dels primers nivells de l'ensenyament secundari, l'estudi i la recerca en l'àmbit de coneixement de l'Economia i l'Empresa.

Enhorabona al premiat!