Plantada del pessebre 2023

dilluns, 18 desembre 2023

Aquest passat diumenge 17 de desembre part de la comunitat educativa de l'escola va participar de l'activitat de posar el pessebre.

En aquesta ocasió vam fer una caminada que ens va dur des de Reus fins a l'ermita de Santa Anna de Castellvell del Camp, per l'anomenat Camí de les Ànimes, en un itinerari circular de poc més de 6 quilòmetres.

Un cop a l'ermita vam poder gaudir de les fantàstiques vistes de tot el Camp de Tarragona que es poden contemplar des del mirador situat a peu d'aquesta ermita. També vam participar d'una pregària que ens va recordar la importància d'aquestes dates per tots els cristians.

Aquesta és una activitat que vam recuperar el curs passat després d'uns anys de no dur-se a terme.  Recordem que el pessebre que utilitzem en aquestes sortides és obra de l'Eva Muñoz, responsable de l'activitat extraescolar d'Art i creativitat de l'escola.

Un temps atmosfèric fantàstic va fer del matí una estona ben agradable.

Ara ja pensem en el proper curs!!