Presentació d'equips de Basket4All - curs 2023-24

divendres, 01 desembre 2023

L'esdeveniment, que va tenir lloc a la pròpia escola, va reunir jugadors, entrenadors i famílies en un matí ple de somriures i orgull on vam compartir l'amor pel bàsquet i l'esport.

Des dels més petits fins a l'equip sènior, cadascun dels equips del club va ser presentat amb gran entusiasme. Els jugadors van desfilar per la pista amb determinació, el projecte ja compta amb 185 jugadors i jugadores, a més d'un staff tècnic format per 27 persones.

Durant la presentació, el director de l'escola i representants de la Federació Catalana de Bàsquet van destacar la dedicació i esforç de jugadors i famílies per poder fer realitat aquest projecte, ressaltant els valors de treball en equip, disciplina i superació personal. A més, es va posar èmfasi en la importància d'una vida saludable i activa, promovent l'esport com a eina per al desenvolupament integral dels joves.

Aquest any cal destacar la presentació de la vinculació de quatre dels nostres equips federats amb el Club Bàsquet Salou, que va estar representat amb la presència del seu president i alguns membres de la Junta, sens dubte un gran pas endavant pel bàsquet a la nostra escola.

També es va aprofitar l'ocasió per agrair a patrocinadors i col·laboradors pel suport incondicional, sense el qual no seria possible dur a terme aquest tipus d'esdeveniments i mantenir l'estructura del club.

Amb aquest esdeveniment es demostra una vegada més el nostre compromís amb el desenvolupament esportiu dels infants i la nostra passió històrica pel bàsquet.

1,2,3 Joan 23!!!