Rehabilitació sel pati interior de l'edifici C

dijous, 05 octubre 2023

Com ja molts heu pogut comprovar, s’estan executant les obres de rehabilitació de la coberta i la façana de l’edifici C. En aquest edifici tenim les aules de 5è i 6è de d’Educació Primària i totes les aules de l’ESO. A banda també hi ha l’espai de ciències (laboratori), així com despatxos, sala de professors, sala de Bons
Amics, aules polivalents, entre d’altres.

Actualment només queda pendent la rehabilitació de la façana est que és la que confronta amb l’edifici d’Educació Primària. Properament s’iniciaran les actuacions en aquesta façana.

Un dels espais que també s’ha rehabilitat en aquest procés ha estat el pati interior d’aquest edifici C. Aquest pati s’utilitzarà com aula oberta on es podran dur a terme diferents activitats com estones de lectura, dinàmiques grupals, treballs cooperatius, etc.

Diferents estudis en l’àmbit educatiu certifiquen que aquests espais d’aprenentatge oberts permeten millorar el rendiment acadèmic, fan més atractiu i interessant l’aprenentatge de l’alumnat, fomenten la creativitat, redueixen els problemes de conducta i milloren l’atenció general i, per tant, estimulen i augmenten la motivació.

Aquests són els objectius que, com a escola, ens proposem amb aquest espai. Ben segur que l’aprofitarem.

Ara, un grup de docents de l’escola, s’encarregaran de redactar el disseny d’aquest espai (mobiliari, vegetació, etc.). Esperem que quedi un lloc ben bonic on poder fer diferents activitats docents i lúdiques.

A continuació us mostrem algunes imatges que il·lustren el canvi que ha experimentat aquest espai.