Speed Dating FP’23

dimecres, 29 novembre 2023

Escola Joan XXIII – EsitFP ha assistit a la quarta edició del Speed Dating FP impulsat pel Clúster TIC Catalunya Sud a Reus.

Les setze empreses participants han presentat els seus projectes, objectius i posicions vacants als més de 600 alumnes de diferents instituts de formació professional de la demarcació de Tarragona dels quals el nostre centre ha estat representat amb els alumnes de 2n Administració i Finances, 2n Comerç Internacional i 2n Màrqueting i Publicitat; on han pogut compartir un espai de networking amb les empreses i donar-se a conèixer de manera directa i personalitzada.

El Clúster TIC Catalunya Sud, fundat l’any 2014, és l’associació empresarial impulsada pel sector públic i liderada pel sector privat que agrupa a les principals empreses tecnològiques del territori. El TIC Sud té per objectiu promoure i contribuir a la competitivitat en la cadena de valor del sector de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació al Camp de Tarragona i a les Terres del Ebre.  A més, actua com a pol d’atracció de talent i  projectes internacionals per posicionar el territori com el hub tecnològic de referència al sud d’Europa.

El Clúster TIC Catalunya Sud treballa per afavorir la generació, captació i retenció de talent unint a empreses, institucions i actors formatius clau com la Universitat Rovira i Virgili.

Els centres que han assistit al Speed Dating FP són: l’Institut Baix Camp, l’Institut Lluís Domènech i Montaner, el  Col·legi Maria Rosa Molas i Mas Carandell de Reus; l’Institut Comte de Rius, l’Institut Vidal i Barraquer, l’Escola Joan XXIII de Tarragona; l’Institut Jaume Huguet de Valls i l’Institut Antoni Ballester de Mont-roig del Camp. Per la seva banda, les empreses tecnològiques que han participat a la jornada són: Viajes Para TI, Ten Solutions, T-Systems, Viewnext, Studiogénesis, Redessa, Proacit, Nemon, Movertis, Masergrup, Inetum, Grupo Castilla, la Escuela de Formadores Digitales, Debug Nomad i Ànima branding.