Tallers cooperativisme a Esit-FP

divendres, 17 novembre 2023

Els alumnes de 1r d'Administració i Finances i de 1r de Comerç internacional, han pogut conèixer de primera mà què és i com funciona una societat cooperativa, per part de l'escola ESCAC.

Ha estat interessant perquè coneguin una realitat empresarial diferent, no destinada a obtenir beneficis econòmics, sinó beneficis socials. Tal com es defineixen els propis membres: són una "empresa democràtica amb responsabilitat social", que neix de la voluntat d'un grup de professionals, amb una àmplia experiència en l'àmbit de l'atenció educativa a col·lectius amb especials dificultats, de satisfer en comú la nostra necessitat d'organitzar i desenvolupar l'atenció educativa a partir de criteris estrictament pedagògics, i que té com objecte l'esforç propi i la col·laboració de tots els integrants de la societat.

Aquesta visita s'emmarca dintre del cicle de visites d'empreses com ara fundacions sense ànim de lucre, entitats de caràcter social i finalitats benèfiques.